Sportvoeding van Eurosport

Bekend van de Sportzender

Wie de sportvoeding van Eurosport nutrition in de hand heeft, denkt al snel aan Eurosport. Op de verpakkingen staat immers het logo van de grootste commerciële sportzender van Europa. Het sportvoedingsmerk staat op eigen benen, maar heeft tegelijkertijd nauwe banden met Eurosport. In campagnes wordt op termijn de communicatiekracht van de sportzender benut om Eurosport nutrition bekend te maken onder duursporters in heel Europa. De zender bereikt jaarlijks liefst 240 miljoen kijkers in 59 landen.

Even wat extra!

Het assortiment in de Benelux bestaat uit Eurosport Energy-repen, bedoeld voor duurtrainingen en wedstrijden en als snack op ieder moment van de dag. De Eurosport Energy-gels geven sporters net dat beetje extra op de momenten dat het erom spant. De gels bevatten eenvoudige en meervoudige koolhydraten en essentiële elektrolyten die de opname van vocht en koolhydraten optimaliseren. De Eurosport Oat Bar bevat een koolhydratensamenstelling en kokosnootolie, die het lichaam tijdens inspanning continu van energie voorzien. Met de zachte textuur is de reep gemakkelijk te eten. Dat maakt de Oat Bar een ideale reep voor tijdens het sporten. Eurosport Isotone Sports Drink, in poedervorm, is er voor hydratatie en extra energie tijdens en na het sporten. Deze drank bevat een mix van koolhydraten en elektrolyten en is net als de andere producten wetenschappelijk onderbouwd.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »